Jeszcze kilkadziesiąt lat temu copywritingiem mogli cieszyć się wyłącznie pracownicy agencji reklamowych, a uzyskanie posady w jednej z nich nie było dobre. Współczesny świat pisania na zlecenie wygląda jednak dużo bardziej zachęcająco! Jeśli interesuje Cię marketing i promocja w Internecie, i przy tym jesteś nieco talentu do pisania, praca online jako copywriter może Cię zainteresować. Ale od czego zacząć swoje poszukiwania w świecie copywritingu?
By zyskać dobrze płatne zlecenia, będziesz potrzebować portfolio oraz własnej strony, za pomocą której zachęcisz klienta do współpracy. Na wstępie nie musisz inwestować w bardzo rozbudowany design strony – wystarczy, by była widoczna i wyglądała profesjonalnie. Ale co powinno znaleźć się w Twoim portfolio copywritera, jeśli dopiero zaczynasz? To proste – zamieść tam przykładowe teksty z różnych dziedzin albo link do swojego bloga.
Podobne artykuły: strony ze zleceniami copywriter
Początki zawsze bywają usłane przeszkodami, a praca w Internecie nie jest wyjątkiem z tej reguły. Nie posiada innej drogi – że będziesz musiał zgłosić się do wielu potencjalnych klientów, zanim znajdziesz kogoś, z kim nawiążesz współpracę. Nie daj jednak, by początkowe trudności odebrały Ci wiarę we swój sukces! Każdy copywriter zaczynał w analogiczny sposób, ale udało się ale tym, którzy się nie poddali.